PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Malas konon!.. dalam diam...

Ntah! konon malas.. tapi, dalam diam... amik ko! siap create header lagi.. cantik tak cantik blakang kira la kan??... tapi, tuh laa dia hasil keje orang2 yang tak kreatif macam aku.. aku tak reti nak guna photoshop bagai... aku buat ngan photoscape jer..

serious wei.. aku memang tak reti nak edit gambo guna photoshop tuh.. aku guna photocopy photoscape jer.. nih sume jejai a.k.a armoo2 la nih... dia yang ajar aku guna photoscape.. nak tunggu kak nurul a.k.a pu3mawar nak ajar aku photoshop?... ntah bile...  

korang tolong tengok sat.. antara header yang nih...


atau yang nih...



korang rase... mane 1 yang comel laaa kat pandangan mata korang... kalo pandangan mata aku... yang tak reti pasal edit2 gambo nih.. nampak macam da cun da.. ye laa.. hasil keje editor yang tak kreatif....

nak tengok percubaan2 sebelum nih? klik jerr kat cnie... <header>

4 cakap-cakap:

Myvitrd said...

simple & cantik

RinnAzrinah said...

@Myvitrd

cantik ke?... terima kasih..

::cikserai:: said...

yang ade bunge lagi cantek! :)

peGuaM_BiSaYa said...

eh? kaka org sabah pula?huuu

There was an error in this gadget