PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Sunan sudah datang!!!....

Wah!.. i loike!... Sunan Musafir suda berada di genggamanku... tak caye??...


hahhaaa..... gile ko!.. borong sampe 4 skali?... eh! itu bukan aku punye.. aku punye 1 jerr.. yang lelain tuh.. tuh hah! @pojiepooh ngan @pu3mawar a.k.a kak nurul punye... 1 lagi tuh?.. tuh ade tuan dah wei... novel kali nih datang ngan poskad & penanda bulu buku.. Ape pun.. terima kasih lerr kat Mr. Feroz from Kelab RAM... kerana bantuan beliau laa aku berjaya mendapatkan 4 naskhah novel Sunan Musafir..

Novel ini adalah novel 'Selamat Tinggal' kepada bahagian kedua siri Laksamana Sunan... yang dimulakan dengan Cinta Sufi dan Sutera Bidadari... Eh! Sunan ade bahagian 1 dan 2 erk?.. Lorrr... korang da lupe laa tuh.. bahagian pertama tuh ade Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu ngan Hijab Sang Pencinta... alaaaa... tak ingat jugak! takkan lerr aku nak citerr sinopsis setiap 1 plak... Ok laa.. ok laaa... aku bgtau skeet jerr...

Bagaikan Puteri - Kisah cinta Haryani zaman moden ngan Sunan abad ke-15..
Cinta Sang Ratu - Sunan mencari isterinya Ratu Sulaman yang sedang menunggu utk membunuhnya...
Hijab Sang Pencinta - Kembara Sunan yang suspens...
Cinta Sufi - Sunan berdepan musuh yang ingin membalas dendam..
Sutera Bidadari - Sunan dan sahabat mencari Taghut untuk dimusnahkan...
Sunan Musafir - ???? Allah menciptakan cinta... dan cinta itu fitrah manusia.... tak bace lagi...

novel akan datang?
RAM kate 'ada.. Insya Allah!'....      
RAM kate ade jerr... tapi dia tak mention tajuk laa plak untuk naskhah akan datang... tak bleh aaaa aku nak menjeleskan @pojiepooh ngan @pu3mawar a.k.a kak nurul nih...


eh... eh... nih hah yang mahal nih... da laaa naskhah nih dapat panas2 lagi.. baru kuar dari kilang percetakan... tup2 da sampe ke dalam genggamanku.. hahaa.. Jangan jeles...

actually, aku jeles sebab tak dapat Sunan Musafir version hardcover (kulit keras) yang limited itu... katenyerr cuma bleh didapati di Pesta Buku Antarabangsa yang baru aje berlalu... alaaa.. yang kat PWTC tuh... yang aku dapat nih cover biasa jerr.. tak kisah lerr.. janji aku dapat signature RAM.. kalo ikutkan ini novel ke-3 tulisan RAM yang ade signature beliau...

secara hakikinye.. aku da berjaya mengumpulkan sume naskhah RAM... cume ade 2 naskhah missing... tak caye... meh bace kat cnie... cnie.. dan cnie jugak!

1 cakap-cakap:

Kie-yu said...

laaa..nama tajuk novel ke.ingatkan roti td.hehe.

There was an error in this gadget