PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

astro warna

seharian dok umah.. aku da tak tengok channel lain da... aku dok layan astro warna tuh hah.. tak kire laaa ulang banyak kali pun superspontan tuh.. aku tetap nak tengok lagi... actually, aku tak subscribe pun pakej mustika tuh... aku mula subscribe pakej nih pas astro kasi tengok channel free ari tuh.. alaaa.. yang free seminggu tuh.... aku subscribe pakej nih tapi aku unsubscribe channel2 lain.. tinggal yang basic jer.. plus pakej mustika...


kadang2 malam pun aku layan gak channel warna nih... selain drpd superspontan, aku layan karoot komedia jugak... kadang2 aku lupe diri... gelak tak hengat donia... tapi ok ape?... at least, dapat gak release tension kan?... tak de laa stress sangat...


eh! superspontan da nak final da??... bile? minggu depan... korang agak sape eh yang akan pegang gelaran superspontan?.. kalo bukan zizan, mesti johan... tuh kalo aku ler...


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget