PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

All about...

Malas! yep.. aku sangat malas nak update blog.. semakin up to date gadget.. semakin liat nak update.. aku sendiri tak tahu apa puncanya.. nak dikata faktor usia?.. ramai lagi blogger yang lebih berusia daripada aku di luar sana.. masih aktif.. masih mampu menulis... ada sesiapa boleh berikan jawapan?

Letih! yep... sehari-dua ni memang aku terasa sangat letih.. kepala berdenyut-denyut.. rasa loya.. mual.. macam orang tengah pregnant... eh! tak.. aku tak pregnant... bulan baru mengambang ni... tapi, itulah... bila dah lama tak period, sakitnya... tuhan saja yang tahu... 

Kerja? so far, ok je.. tak de masalah... kalau ada pun.. aku dah malas nak mention kat blog ni... nanti tak pasal-pasal pula blog aku glamour... biarlah blog ini hanya bercerita tentang aku saja... tapi.... itulah masalahnya... bila dah terror sangat.. orang lain punya kerja pun.. kau juga yang kena buat... nasib badan! siapa suruh tunjuk kepandaian kan?.. padan muka! dah... jangan merungut... kerja itu satu ibadah... kita dibayar gaji pun kerana kerja yang kita lakukan... tak payahlah merayu minta orang appreciate kita... ada masa.. ada ketika.. mereka akan tahu juga... tunggu dan lihat! Allah SWT itu maha adil...  

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget