PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Tiba-tiba..

Hari ini aku sangat bersemangat waja menyiapkan kerja-kerja sampaikan tak ingat waktu.. Dah dekat jam 4.00 petang rupanya.. Busy sangat! Juga sempat tweet ala kadar je..

Bukan apa, hari ini ada pra-audit kat office ni.. Tu yang senyap sebentar.. Nak mengemas apa yang patut... Tapi, yang ditunggu-tunggu dari tadi tak juga kunjung tiba.. Jangan datang time orang nak balik sudah...

Sementara menunggu untuk diaudit.. Aku sempat menyiapkan lebih kurang 10 fail.. Ye.. 10 tu memanglah sikit... Tapi, nak kena semak dulu.. Kalau tak de problem, bolehlah proceed.. Hah! kalau ada problem tu yang buat sakit hati.. Kalau ada problem yang berulang lagi aku sakit jiwa.. Hahaha! Lupakan tentang itu kerana lama-kelamaan nanti aku pasti akan terbiasa dengan keadaan tersebut..

Tiba-tiba.. Terdengar perkhabaran bahawa anggota yang tempat mereka digantikan dengan kami akan masuk semula.. Hah? Betul!.. Memang aku terkejut.. Bilik dahlah sempit.. Muat-muat kami 2 orang je.. Lagi nak tambah orang? Nak duduk mana? Takkan nak berkongsi komputer lagi?... Aduh! Leceh ni..

Yang kedua, tiba-tiba kedengaran bahawa ada seorang anggota lelaki akan ditempatkan bersama-sama kami.. Aduyai... Takkan nak duduk berhimpit kat dalam bilik ni macam tin sardin? Tak sanggup aku..

Aku memang dah boleh adapt keadaan sekeliling tapi kalau nak tambah orang lagi... pening aku..

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget