PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Takut...

Hari-hari aku datang awal.. Balik lambat.. Selama ni tak de masalah pun.. Cuma, semalam je aku lain sikit.. Meremang bulu roma.. Dulu-dulu, aku pernah juga alami keadaan yang sama..


Terus-terang aku bagitahu.. Mata aku ni memang mata x-ray.. Boleh nampak benda-benda ghaib tapi telinga aku ni bukanlah telinga stethoscope.. meremang bulu roma ok!..


Aku mengaku.. memang aku penakut.. tapi boleh cover lagi.. setakat 'nampak' tu aku dah biasa.. dah lali.. cuma masa mula-mula dulu je seriau sikit.. sampai pengsan!.. Alhamdulillah!.. sekarang dah ok dah.. benda-benda macam ni, sebenarnya dia tak nampak kita... hah!.. tapi, bila kita tunjuk yang kita nampak dia.. siaplah!.. memang kau kena kacaulah..


Kali ini, aku tak 'nampak'.. cuma 'dengar' je.. seriau beb!.. terus cari folder bacaan Al-Quran... pasang kuat-kuat.. dengan harapan benda tu terus senyap.. kamu mungkin tak percaya.. tapi tak pe!.. kalau kamu alami sendiri keadaan tu baru kamu akan percaya..


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 cakap-cakap:

Rapunzel Cikilolo said...

aku rasa aku pun ada masalah yg sama kat office aku la :(

takoot!

There was an error in this gadget