PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Nyamuk.. Syuhh!!..

Hujan! Ini semua mesti hujan punya pasal.. Kalau tak hujan, nyamuk pun tak fly ok!.. Ini mesti pasal hujan.. Kalau tak, aku tak menggaru kegatalan..

Sebelum ni, tak de pula aku nampak nyamuk-nyamuk fly sana-sini.. Badan aku pun tak gatal... Sejak hujan membasahi bumbung rumah aku ni.. Banyak pula nyamuk-nyamuk fly keriangan.. Sesuka hati nak hisap darah aku.. Aku lastik dengan getah nanti.. Padan muka.. Berani nak kacau aku ye nyamuk... Syuhhh..syuhhhh...

Tiba-tiba juga aku terasa mengantuk... Mata pun macam nak kuyu..

There was an error in this gadget