PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Mohon bantulah adik Faris ini...

Aku ada terbaca tentang adik Faris ni dalam blog Mazidulakmal.. Mula-mula, aku kata kasihannya adik ni...Cuma itu... Bila baca dalam Alam Budiman Group dalam facebook tu.. aku tak sangka pula yang adik Faris ni tinggal dalam kejiranan yang sama dengan aku.. Duduk setaman tapi baru tahu... 

Status terkini yang aku dapat dari facebook En. Shamrulismawi..



Kepada kalian yang ingin menghulurkan sumbangan dan bantuan... ini account number En. Shamrulismawi Ismail 1628-5200-2738 & 1140-1115-2218 (Maybank).. 

Kalau tak silap aku, surau Roudhatul Firdaus Alam Budiman juga telah mengadakan majlis bacaan surah Yassin bagi memberkati kesihatan adik Faris ini... 

Ya Allah! Kau berikanlah kekuatan kepada keluarga ini... 
Kau berilah kesihatan yang baik kepada adik Faris..
Permudahkanlah mereka...


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget