PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Attention to Follower 153

Ingat lagi tak pencarian follower yang ke-153? Kalau tak ingat, sila baca sini, sini dan sini ok!...
Actually, aku dah dapat dah siapa dia follower ke-153 tu.. cuma aku tak berkesempatan nak beli dan pos hadiah.. maklumlah aku kan baru je masuk kerja... baru habis pantang.. dalam pantangkan tak boleh pergi mana-mana... 

So, kepada Follower 153... maaf ye hadiah lambat sikit.. aku tak lupa tapi tak de masa nak keluar... Bukan tak ingat.. tapi, seperti yang dah dimaklumkan sebelum ini... hadiah tetap akan dihantar juga walaupun lewat... Jangan bimbang... 

Untuk pengetahuan kamu.. Follower 153 itu adalah ..... (pukul gendang jap).. Fairus Mamat... boleh refer kat sini kalau tak percaya...

There was an error in this gadget