PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

[RAM]Fiksyen 302

Actually, aku ada banyak cerita yang nak dikongsikan bersama kamu semua.. tapi, aku sangat malas nak update.. Hutang dulu ya!.. kalau aku ada mood nak update.. Insya Allah! aku akan update juga nanti.. 

Tahu tak? novel Ramlee Awang Murshid yang terbaru dah ada di pasaran? Aku juga tak sabar-sabar nak tunjuk novel baru beliau yang sudah pun berada dalam genggamanku.. Hahaha!... jangan jealous


Amboi! sampai 3 kau rembat? Eh! bukan.. aku punya 1 je.. lagi 2 tu aku tolong orderkan untuk Kak Nurul a.k.a pu3mawar & pojiepooh je... Apa yang buat aku tak sabar-sabar nak tunjukkan adalah...........


tandatangan Ramlee Awang Murshid... hahaha!!... kau ada? aku ada... Apa-apa pun, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada attokz dikulgai yang telah bersusah-payah membeli dan mendapatkan tandatangan RAM ini.... tanpa bantuan daripada attokz dikulgai... mimpilah nak dapat tandatangan RAM... Hahaa!!..

Novel ni aku terima semalam.. semalam juga aku dah habis baca.. Suspen! memang terkejut! ending tidak seperti yang aku duga... kalau nak tahu... dapatkanlah novel Fiksyen 302 sekarang! aku malas nak cerita... nanti orang kata aku bikin spoil pula.. apa yang aku perasan, novel ni lebih kurang macam mandatori je... cuma agak complicated sedikit... nak tahu ending cerita, kau mesti baca hingga muka surat terakhir!... Jangan percaya! Wah!...

Next target, Sunan Musafir.... 

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget