PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Malas!!

Actually, aku selalu je buka lappy.. tapi, aku tak de perasaan rajin nak update blog.. tengoklah bila-bila aku ada masa nanti.. Ada je gambar-gambar baru.. gambar lama yang nak dijadikan cerita pun ada.. tapi, memang aku tengah malas sangat-sangat sekarang ni.. so, tunggulah erk...

Walaupun my baby Dhiyaa tidur.. kerja-kerja dah settle.. dan, aku ada banyak masa untuk blogging.. tapi, aku sangat malas nak update blog.. Why hah? banyak cerita yang aku simpan.. tak tahu bila nak blogkan.. bukan tak de idea.. idea sentiasa je ada.. berlegar-legar dalam kepala ni.. tapi, aku tetap rasa malas nak update.. nak salahkan siapa?

Apa-apa pun, aku memang malas nak updatelah.. aku pun tak tahu apa punca.. apa yang pasti.. aku memang malas... hahaha!!...


2 cakap-cakap:

tuty said...

baby sihat ke rinn? comel jer nama baby... dhiyaa

Syarih said...

Paling saya malas sekali apabila tak de idea nak menulis....komen boleh saje mudah...

There was an error in this gadget