PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Kahwin!

Actually, kami balik TTJ sebab adik ipar aku kahwin.. Dia nikah 16/12/2011 bersamaan dengan hari Jumaat, lepas asar.. Cantik! tak percaya? 


Adik ipar aku yang perempuan tu.. Dia nikah kat masjid.. aku tak dapat join.. aku kan masih dalam pantang... so, tak bolehlah nak tengok majlis akad nikah...


Majlis kat TTJ hari Sabtu (17/12/2011), pengantin pakai baju warna gold... family pengantin pula berpakaian serba ungu... Alhamdulillah! semuanya berjalan lancar... aku tak dapat nak tolong banyak.. sebab aku kan masih dalam pantang.. mana boleh gerak aktif sangat.. aku cuma duduk tengok tetamu yang datang je.. nak makan lauk kenduri pun... aku cuma boleh makan daging salai masak lemak dengan rendang daging je.. yang lain-lain mana boleh makan lagi... itu pun, nasib baiklah ada juga rendang daging dengan daging salai tu.. kalau tak!... gigit jari.. telan air liurlah gamaknya aku... 


yang baju warna silver ni pula, kenduri kat sebelah pihak lelaki.. biras aku ni orang Melaka.. So, hari Ahad (18/12/2011) tu.. kami ke Melaka pula... 

There was an error in this gadget