PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Terbaru!

Transparent! today aku memang malas nak buat kerja.. Seriously! Mungkin disebabkan hari ini adalah hari Isnin kot... hahaha!... bukanlah!... update dulu... simpan dalam draft.. Publish ikut time aku.. Aku rasa nak publish today.. today.. kalau esok.. maka esoklah jawabnya... Nak kata auto-publish pun boleh... 

Perasan tak apa widget terbaru yang ada dalam blog ni? tak perasan? Hah! try tengok gambar kat bawah ni betul-betul...


Nampak tak? nampak tak? Siapa tak nampak... pendek umur! itu bukan aku cakap... Nujum Pak Belalang yang cakap ye... Hahaha!!.... Di sebelah tajuk entry tu kan ada gambar kan? Hah! itulah yang aku nak tunjuk kat kamu ni... 

Nak buat macam mana? Aku pun tak tahu... hahaha!!.... rajin-rajinlah search kat internet tu... apa salahnya menimba ilmu kan... tak salah kan? daripada kamu sibuk search gambar-gambar merapu tu... baik kamu search tutorial yang berfaedah kan?...  Hahaha! Aku tak pandai nak bagi tutorial yang melibatkan HTML coding semua ni... tapi, kalau kamu nak buat macam apa yang aku buat ni... kamu boleh refer kat sini... Ni antara tutorial yang agak mudah untuk difahami... Actually, banyak lagi tutorial yang menerangkan tentang ni.. tapi, aku ambil tutorial yang paling senang aku nak follow... hahaa!!...

Kalau aku jumpa tutorial yang menarik lepas ni... aku try dulu ok!... kalau cantik! kalau jadi! aku akan share dengan kamu semua ok!.... don't worry! aku bukan kedekut.. cuma, kadang-kadang terlupa nak share... hahaa...

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget