PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Tanah Kubur Musim Ke-2

Wah! Tanah Kubur musim ke-2 akan mula bersiaran pada 04/11/2011 jam 7.30 malam.. Channel dan waktu bersiaran masih sama macam musim pertama dulu... Aku pun dah start cuti bersalin 01/11/2011 ni walaupun due date 11/11/11.. Wah! sakan aku tengok TV... hahaha!... Kat bawah ni salah-satu daripada episod drama Tanah Kubur yang aku suka tengok.. Ulang banyak kali pun tak pe.. Banyak pengajaran yang boleh kita dapat dengan menonton drama ni..  


Baca kat utusanonline pagi tadi.. Tanah Kubur akan masuk musim ke-2.. dengarnya, Tanah Kubur musim ke-2 masih lagi mengekalkan elemen drama yang sarat dengan mesej balasan ketika ajal. Isk.. ini yang buatkan aku tak sabar nak tunggu drama ni ditayangkan.  

Sumber : sini
Drama Tanah Kubur musim ke-2 ini juga masih mengekalkan tunggak utamanya, Nasir Bilal Khan. Aku cukup suka tengok lakonan dia walaupun kadang-kadang nampak macam over... Kalau aku tak silap, sebelum ni dia ada berlakon dalam drama Cinta si penggali kubur.. menangis aku tengok cerita tu.. Perwatakan dia ni memang sesuai kot untuk jadi si penggali kubur... Tapi, kalau dia berlakon jadi orang jahat.. sumpah! aku memang takkan tengok.. aku lagi suka tengok dia berlakon watak macam dalam drama Tanah Kubur ni.. 

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget