PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

SE : milikku suatu ketika dahulu...

Ingat lagi entry pasal hand phone Nokia sebelum ni? Kalau tak ingat, pergi klik kat sini... Aku janji nak cerita pasal Sony Ericsson pula kan?  Hah! ni aku nak tunaikan janjilah ni... Itu pun, ada yang aku ingat-ingat lupa.. yang lupa terus pun ada... 

Ok! ini hand phone SE yang pernah aku gunakan suatu ketika dahulu... 
























SE W200 - tapi, aku tak pasti sama ada ini hand phone yang pernah aku miliki atau pun bukan.. Aku confused! Asyik tukar-tukar hand phone.. mana nak ingat semua... 





















Ini SE Z520.. Aku confident! aku pernah guna... sebab aku kenal sangat dengan design ni.. aku memang suka design yang macam ini.. suatu ketika dahululah... siap boleh tukar-tukar housing lagi... Lepas tu, aku tukar lagi... lebih kurang sama juga dengan yang ini.... 
























Z530i - confirmed! memang aku pernah beli.. pernah guna... time tu, taste aku more to flip design.. aku tak tengok features yang ada pun.. janji design tu menarik minat aku... tapi kan, lepas tu... aku dah upgrade ok!... aku tukar yang lain pula...

Cuma, aku confused!.. sama ada aku pernah guna yang ini... SE W580i..
























Atau, yang ini.... SE S500i...
























Aku memang betul-betul confused! aku tak pasti hand phone mana satu yang aku pernah guna... sebab design lebih kurang je... series je yang membezakan... aku dah tak ingat... Apa yang aku betul-betul pasti... tanpa ragu-ragu... hand phone SE yang ini memang aku pernah ada...



















SE W901i - ada lagi kat rumah kalau tak silap... dah rosak.. sebelum rosak hari tu, macam nak jual tapi bila fikir-fikir balik... sayang juga nak jual sebab hadiah hantaran tu... so, mengenangkan ia adalah hadiah hantaran dari Inchek Hubby.. makanya, elok disimpan saja walaupun sudah rosak... sekurang-kurangnya, aku tetap menghargai pemberian Inchek Hubby...

Kemudiannya, aku bertukar pula kepada hand phone yang ini...





















SE W705 - aku guna sebulan je kalau aku tak silap.. lepas tu, hantar kedai.. repair... ada kerosakan sedikit... bila dapat balik, Inchek Hubby jual kat kawan dia... Baru guna sebulan tu... ralatlah juga... aku kan konon-konon pengguna tegar Sony Ericsson... tapi, asyik rosak je.. tension juga... Eh! pasal hand phone ni aku dah pernah buat entry rasanya... kalau tak silaplah... aku check dulu erk... Hah! inilah entry yang aku maksudkan tu... klik sini je... tak payah susah-susah...

Dengan ini, maka berakhirlah sudah kecintaanku terhadap Sony Ericsson.. kembali beralih arah... hehehe.. tunggu next punya entry ok!... Konon je beralih arah.. tapi, bila lalu kedai hand phone mata tetap jeling-jeling kat Sony Ericsson juga....

p/s : aku rasa aku ada simpan banyak bangkai hand phone SE ni... aku sayang nak buang... simpan buat khazanah... tak tahulah kalau muzium nak atau tidak...


2 cakap-cakap:

pu3mawar said...

Rin,
Bila masa SE lantik jadi duta...? ehehehhee

Entry Terbaru : Berubah wajah

RinnAzrinah said...

@pu3mawar

lantik diri-sendiri... hahaha!

There was an error in this gadget