PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Nak kena subscribe eh?

Ingat lagi tak entry pasal channel 618 tu? BabyTV tu? hah! kalau tak ingat... pergi baca balik kat sini... kalau tak pun, baca kat sini pun boleh.. Aku suka sangat ok! tak de nak gaduh-gaduh dengan si kakak lagi.. Kalau tak, asyik tengok channel tu je... bosan ok! 

Tak nak aku subscribe channel tu.. cukup-cukuplah channel yang sedia ada.. itu pun dok ulang-ulang.. kau layanlah sampai bosan.. Kalau ada cerita baru ok juga... cerita lama pun tayang balik... lagi bosan! kalau tayang cerita Miss Comet.. tak pe juga... hahaha!.. favorite aku tu... 

Lagi yang tak best, Raja Lawak pun dah ditukar ke Channel 132.. Warna! channel hiburan no.1 katanya... Aku dahlah tak subscribe Pakej Mustika tu.. memang hampeh! yang best-best, semua letak kat channel berbayar... nak untung lebihlah tu... channel yang ada tu, sepatutnya kau improve-lah dulu.. 

Tapi, why-lah channel yang tayang cerita tamil tu kau tak letak kat channel berbayar erk? Aku bukan tengok pun! Cerita cina yang best-best tu pula yang kau suruh bayar.. aduh! Bosan ok! dahlah cerita-cerita lawak pun nak kena bayar... 


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget