PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Di sebalik 153

2 jam yang lalu, aku telah menerima email beserta dengan gambar print screen daripada Rakan Mayaku yang ke-153. Tahniah! Berikut adalah email yang aku terima daripada Fairus Mamat.

Assalamualaikum.
Nak dijadikan cerita, saya layan Innit Nuffnang dan ternampak tajuk entry yang awak "ping" di Innit Nuffnang dengan tajuk Cepat-Cepat. Then dengan segera dan cepatlah saya membukanya. Rupa-rupanya awak mencari followers yang ke 153. Erm.. Dengan bangganya saya terus menjadi followers awak yang ke 153. :)
Sebenarnya apa yang istimewanya nombor 153 tu? Cuba cerita.
Dilampiran saya ada sertakan gambar "printscreen" sebagai bukti saya adalah follower awak yang ke 153. - Fairus Mamat

Ok! nak tahu apa istimewanya angka 153 tu?  Nak aku cerita jugakah? Malaslah! Aku dah pernah bagi hint dalam entry terdahulu... Pergi baca sanalah ok!.. hahaha.... kalau malas juga, klik sini je... So, itulah istimewanya angka 153. Hint lagi! mesti kamu bengangkan.. Takkan aku nak cerita.. Kata Rakan Maya, so.... apa kata kamu cari sendiri jawapannya kerana semuanya ada dalam blog ini... Hehehe!

Kepada Fairus Mamat, tolong emailkan alamat kamu untuk tujuan penghantaran hadiah ye...

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget