PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Cek @Churp2 pertama!

Actually, cek ni aku dah terima seminggu selepas raya hari tu.. cuma, aku tak sempat nak cerita dalam ini blog je... Orang tengah sibuk beraya, takkan nak tulis entry pula kan? bikin rosak mood je nanti... lagi pun, adakah orang nak baca blog kita time tengah raya tu? tak de ok! semua sibuk beraya ok!...

Alhamdulillah! akhirnya, penglibatan aku dengan @churp2 dapat juga hasilnya.. walaupun bukan juta-juta... Asalkan bil internet aku lepas sudah!.. hehehe! Kiranya tak sia-sialah aku join @churp2.. Kamu pun, kalau belum join... masih ada masa lagi.. masih boleh join... 


Ini aku tunjukkan gambar sebagai bukti bahawa aku dah terima cek dari @churp2. Bukan apa! kalau aku tak tunjuk bukti, nanti kamu cakap aku menipu pula... tak nak ok! aku tak pernah menipu! kalau ada pun, zaman kanak-kanak ribena dulu je.. dah jadi mak orang ni, tak pernah lagi aku menipu.. kalau ada pun, itu namanya tipu sunat... hahaha! 

Kalau kamu belum berdaftar dengan @churp2, kamu boleh klik sini... Cara-cara nak daftar pun, aku ada tunjukkan kat situ... Cuma, penerangan je yang agak ringkas... aku tak pandai nak explain kat orang.. sebab tu aku tak jadi cikgu.... 


4 cakap-cakap:

DJB said...

sy pun baru dapat cek pertama dari churp2 semalam :)

http://dhmiljohan.blogspot.com/2011/10/terima-kasih-churpchurp.html

RinnAzrinah said...

@DJB

wajib berterima kasih kat @churp2..

farmys said...

best nya.. tahniah..
den tak penah dapek..

RinnAzrinah said...

@farmys

ade account @churp2 x?... kalo blom.. g register dulu.. nak dpt cke tuh pun amik masa gak tau...

There was an error in this gadget