PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Mood ke laut

Actually, aku sepatutnya bercuti sepanjang minggu ini... tapi, atas sebab-sebab tertentu... aku terpaksa batalkan cuti dan mulakan pekerjaanku seperti biasa... Nasib baiklah mak mertua aku nak tolong jagakan si kakak sepanjang minggu ni... pengasuh si kakak, this weekend baru balik dari Sabah... 

Walaupun aku dah start kerja.... tapi, mood aku entah ke mana.... satu kerja pun aku tak sentuh lagi... memang sangat malas... mungkin ralat kot... terpaksa masuk kerja sebab partner masuk hospital.. tak pe! kali ni, aku boleh beralah... tapi, time aku cuti nanti... jangan pula ambil kesempatan... dahlah aku tak ambil cuti raya tahun ni... harapkan cuti raya 2 hari tu je.... 

dah... jangan mengungkit.. jangan nak membangkit... kau pun banyak kerja yang nak kena settle sebelum bersalin... concentrate je dengan kerja tu.. lain-lain jangan ambil kisah... esok time kau cuti panjang.... faham-faham sendirilah.... tak de masa nak cuti dah orang tu... nak E.L pun tak sempat agaknya.... MC apatah lagi.... 

Monday blues ke Monday blur? atau aku yang lemau? bosan! 



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget