PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

How Malaysian Are You?

Lunch time! tapi, aku dah kenyang.. makanan pun dah habis.. So, disebabkan tak tahu nak buat apa lagi.. aku pun try ambil kuiz How Malaysian Are You ni... Aku tak tahu nak kategorikan bentuk soalan yang diberi.. Macam merapu pun ada... macam betul pun ada.. aku pun jawab ikut kepala aku je... entah betul entah tidak... layankan aje... 

Aku syorkan kamu cuba jawab kuiz ni.. hehehe!!... buktikan bahawa kamu benar-benar anak Malaysia.. aku? aku dapat 80% je... Aku memang dilahirkan dan dibesarkan dalam Malaysia tapi aku berketurunan Brunei... Hahaha!.. itu pasal kot aku cuma dapat 80% je... 

Jika benar anda rakyat Malaysia, sila cuba kuiz ini

Aku cabar kamu ambil kuiz ni... tapi, kena log in guna account facebook.. Alaaa... kamu semua mesti ada account facebook kan?... Kuiz ini dibawakan oleh @churp2 ... Hahha!!... dah jawab nanti jangan lupa tinggalkan comment di sini ye... 

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget