PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Gambar raya

Ingat lagi entry yang ini? Belum baca? Hah! baik pergi baca dulu.... So, tahun ni aku beraya di Shah Alam je... beraya di rumah sendiri... tapi, bukan keluarga kecil ok! aku beraya bersama-sama dengan keluarga besar Inchek Hubby... Boleh dikatakan hampir kesemua adik-beradik Inchek Hubby beraya di rumah kami kat Shah Alam... Bukan apa! nak rasmi rumah baru je.. hehehe!.. nak juga merasa beraya di rumah sendiri... 






















Tengok! besarkan family Inchek Hubby... 1 family je yang tak de dalam gambar ni... dan, juga seorang cucu yang malu-malu nak bergambar... Orang lain semua sibuk nak bergambar... dia pula menyorok... isk..isk..isk.. rugi... Adik-beradik Inchek Hubby semuanya ada 9 orang... tapi, yang ada dalam gambar ni cuma 8 orang anak, 3 orang menantu dan 10 orang cucu.... Ramai kan?... Tahun depan, family aku pula yang tak de... hehehe!!.. tahun depan balik kampung aku ok!.... Nak tahu lebih lanjut pasal adik-beradik Inchek Hubby nu.. pergilah terjah blog dia erk.....

Seronok bila dapat jumpa keluarga besar macam ni... adik-beradik Inchek Hubby je dah menggamatkan suasana... taklah bosan sangat beraya kat Shah Alam walaupun ramai jiran-jiran dah balik kampung..... Siap boleh shopping ke Sunway Pyramid lagi ok!... bukan setakat 1 buah kereta je.. tapi 3 buah... konvoi... orang lain konvoi pergi beraya.. kami konvoi shopping..... hahaa!... tapi tu pun, tak puas nak round 1 Sunway Pyramid... gerak pun dah lewat... Sunway Pyramid kan tutup awal... 


5 cakap-cakap:

NormaLiza Mah said...

yep.. semua org dh mula uat entry raya, saya tak sempat lagi ...
hihi....
apa2pun moga ceria selalu..
saja drop by klik2 iklan...
jom jana tabung nffng....
singgah2 lah di laman saya.

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

wah tentu seronok giler raya ramai2 cam tu..selamat hr raya.

Zinedine Zaiddin said...

dalam gambar tu...ada yang single lg ke? yang baju pink rambut freehair tu..macam berkenan plak :P

selamat hari raya :D

RinnAzrinah said...

@cleverspider55 a.k.a alam1cinta

Selamat Hari Raya jugak...

RinnAzrinah said...

@Zinedine Zaiddin

baju pink? freehair?... single kot... but not available rasenye... hehee

There was an error in this gadget