PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Sticker RM tukar warna?

Jumaat, minggu terakhir sebelum Ramadhan.. aku keluar dengan tuan punya sticker ni. Aku tabiklah kat dia. katanya 'ai read Redmummy.com' .. Setahu aku, sticker yang dikeluarkan oleh RM berwarna merah. tapi, mengapa yang ini berwarna orange?  Nak tahu siapa pemiliknya? Kak Nurul. Alah! yang tu.... nak kenal? pergi tengok kat blog dia. Klik je nama dia tu... 
























Dia sebenarnya dah lama follow blog RM tu.. Tengoklah! sticker yang asalnya berwarna merah tu dah jadi orange. Setia tak setia dia kat RM? RM tu apa? Red Mummy boleh.. Ringgit Malaysia pun boleh.. Hahaha!... dua-dua dia follow...

RM keluarkan lagi tak sticker ni? Kalau ada lagi, aku nak. Tapi, nak letak kat mana? Aku bukan pandai bawa kereta. Takkan nak tampal kat kereta Inchek Hubby pula? marah dia nanti.. Nak tampal kat sliding door.. Boleh?... hahaha...

Hah! kau... tak nak create sticker? readers kau kan ramai... aku? aku mana layak.. aku cuma blogger picisan.. Siapalah nak beli sticker aku tu.. bagi free pun, belum tentu orang nak... Kan, semua yang orang ada.. kau nak ada juga... Aku.. aku.... aku bukan copycat... nak tiru orang.. aku tak layak...



2 cakap-cakap:

Qema Amaya said...

Pernah rebut sticker redmummy tapi dah terlambat n sold out
sedih!

Salam perkenalan,
Qema Amaya

pu3mawar said...

wah... berbangga stiker keta ku jadi model... hahahhaa

There was an error in this gadget