PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Selamat Menyambut Aidilfitri!

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Tiada kata yang dapat diungkap melainkan ucapan selamat hari raya untuk kamu semua. 

























Aku rindu nak terima kad raya macam dulu-dulu. Tapi, tak de sesiapa pun yang sudi nak hantar kad raya untuk aku.. Mesti kau kata aku old school kan? Tak kisahlah! aku tetap suka kad raya yang dulu-dulu tu... Boleh tak kalau aku start simpan balik kad raya yang aku dapat tu? Ada orang bagi kad raya lagi erk? ada... ada... setakat ni, aku dah terima 2 keping kad raya ok! 1st kad raya yang aku dapat.. daripada si Ad.. Baca balik entry yang ini... 

Kad raya yang kedua nanti aku cerita ok!.... Anyway, selamat hari raya Aidilfitri kepada kamu semua... Harap agar dapat dimaafkan sekiranya aku ada terkasar bahasa.. terkasar gaya penulisan.. hingga menyentap kalbu... segalanya tidak disengajakan... mungkin ketika itu aku sedang marah.... 

Terimalah kad raya yang tak seberapa ini.......... daripada kami sekeluarga.........



2 cakap-cakap:

madammondoq said...

kat opi si ni melambak kat raya.. hantor kat diri sendiri.. hehe..

RinnAzrinah said...

@madammondoq

hahaa!!.. anto kad utk diri sendiri?... x best aaa cam gitu... hahaa..

There was an error in this gadget