PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Nom! Nom! Nom!

Hahaha!... marahlah orang dengan aku nanti.... 





























Time puasa tunjuk gambar makanan... Memang menduga iman betul.. Mesti kamu membebel marahkan aku kan? Hahaha!... Akukan wanita preggy... so, kamu tak boleh nak salahkan aku ok!... Aku baca timeline twitter tadi.. ada yang mendoakan agar sesiapa sahaja yang twitpic gambar makanan akan merasa kepanasan... Hahaha!... lawak je... Itu namanya dugaan bagi orang-orang yang berpuasa. Walaupun aku dalam keadaan yang tak diwajibkan berpuasa, aku masih tahu menghormati mereka yang berpuasa ok! Alamak!... kantoi... 

Percubaan pertama aku gagal. Tapi, tak pe... 1st day kan? baby dalam perut belum biasa lagi... Insya Allah! kalau hari ni boleh half day, esok cuba lagi... mana tahu boleh dapat puasa penuh kan?.. Dah macam budak baru belajar berpuasa pula aku ni kan?... Aku mencuba... Hari pertama, mesti besar dugaannya bagi wanita preggy macam aku ni... Insya Allah! esok aku cuba pula untuk berpuasa penuh... Harap-harap baby dalam perut ni tak meragam...   

Actually, gambar di atas itu adalah Strawberry blended. Ada dijual di kopitiam office aku ni... Tapi, sepanjang bulan Ramadhan ni.... kopitiam ditutup bagi menghormati orang-orang yang berpuasa.. Makanya, tunggu sebulan lagi baru dapat menikmati keenakan Strawberry blended tersebut... 



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget