PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Jusco Shoes & Accessories Fair!

Alamak! dah habislah.... aku baru berangan nak pergi lagi.. nak cari kasut kerja... Rupa-rupanya 12 - 21 Ogos 2011 je... Melepas aku! hari tu dah pergi, mengada-ngada pula tak nak tengok... Kan! dah melepas... 























Ahad minggu lepas, kan Inchek Hubby kata nak ke Sunway Pyramid... So, di situlah destinasinya... Bukan beli apa pun.. saja jalan-jalan cuci mata... Ramai juga umat kat bawah tu... Aku cuma mampu captured gambar dari atas je... Nak meronda ke bawah.. macam malas... sesak.. Mana nak usung perut lagi... mana nak tolak si kakak lagi... mana nak puasa lagi... letih tau!..... Alhamdulillah! hari tu aku puasa penuh... hehehe...walau pun keletihan... tapi, balik rumah tu... memang tidur teruslah jawabnya... 























Macam ok je aku tengok kasut-kasut yang ada tu.. tu pun pandangan dari atas... kalau dari jarak dekat... Allahualam! aku pun tak berani nak cakap apa... takut tersambar je... hehee.... raya kali ni nak kena berjimat-cermat... nak kena berbelanja secara berhemah... tak boleh joli sakan... lepas raya nanti nak guna duit juga... nak bersalin nanti... pun guna duit juga... sekali-sekala nak pakai duit plastik tu... apa salahnya?... hehehe... tapi, aku masih lagi pengguna yang berhemah... kena bayar dulu... sikit-sikit pun jadilah.... janji bayar kan?... tak naklah berhutang banyak sangat... tapi, kalau benda tu sangat diperlukan... sehingga menentukan hidup mati seseorang... terpaksa juga berhutang... 

Kempunan nak shopping kasut.. hahaha!!.... padahal hari jumaat sebelum tu.. macam dah pergi cuci mata kat Jusco Bukit Raja... hehe.. tapi, tak de yang aku berkenan... Yang aku berkenan, semuanya tak boleh pakai time ni... kena tunggu lepas bersalin nanti... hahaa!.. time tu, aku melaram sungguh-sungguh kau... Aku kan pencinta tegar boots.... gila kau nak pakai boots time preggy ni?... nak kena kutuk?... tapi, sumpah!.. I swear!... time aku beria-ia cari boots dulu.. tak de pula aku jumpa boots yang aku berkenan.... tapi, bila aku dalam keadaan yang macam ini... bersepah pula aku tengok kat kedai... aku dah aimed dah... tapi, kena sabar.... harap-harap boots tu ada lagi 2 bulan akan datang... hahaa....

Sekarang ni aku pakai kasut bodoh-bodoh je... murah pun murah... tak de hati nak melawa... tengoklah nanti.... dah lepas bersalin... dah habis pantang... dah slim balik.... tunggu!.... Aku sengaja tak nak captured gambar kasut yang aku dah aimed tu... bukan apa.. nanti kalau tak de... taklah sakit sangat hati ini kan?.... 


5 cakap-cakap:

chiLleD...!! said...

npe xbeli jer dulu??hehe







trima kasih sudi komen blog saya

Ardini Humaira said...

nak tumpang shopping skaki! :D

RinnAzrinah said...

@chiLleD...!!

x bleh... time preggy kaki kembang... kene tunggu da pas bersalin gak... baru cantik..

RinnAzrinah said...

@Ardini Humaira

moh lerr kite... jom... hahaa...

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

There was an error in this gadget