PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Baju Raya?

Last year, aku sibuk cari baju warna coklat. This year? entah! aku pun tak tahu.. tak de satu pun yang aku berminat.. Boleh percaya tak?.. Hahaha! kat rumah tu ada lagi kain yang belum berjahit.. tak jumpa tailor pun.. tunggu aku lepas bersalin nanti kot.. baru mood melaram tu datang balik... aku nak melaram sekarang pun, tak de baju yang aku berminat.. Kalau ada pun, size pula tak de.. Bila size ada... warna pula tak berkenan.. tapi, bila size dan warna tu aku dah berkenan... design pula yang tak cantik... susahkan? 





























Inilah masalahnya preggy time perayaan macam ni... Susah nak cari baju yang berkenan.. Susah nak puaskan hati sendiri.. Susah! tak boleh nak pow Inchek Hubby... Hahaha!.. itu sebenarnya.. Hajat hati nak beli jubah.. tapi, faham-faham je lah... cutting jubah macam mana? aku dahlah comel je... tang panjang tu bolehlah di-adjust.. tang perut? nak adjust? that's mean, kena tunggu lepas aku bersalinlah gamaknya... baru boleh melaram.. 

Tapi kan... sekarang mood nak membeli-belah sudah datang balik... hari tu baru je beli bag dan kasut baru... kasut murah je pun... without brand! pakai kat kaki je pun.. yang penting, aku selesa pakai sepanjang preggy ni... 

rasanya tahun ni theme purple.. boleh pakai terus time kenduri kahwin Sister In-Laws aku nanti.. Tak payah nak beli lain dah... kena jimat sikit...

2 cakap-cakap:

cikgu isza said...

teringat masa pregnant dulu.. memang maalah camni..
last2.. pejam mata.. bagi duit kat kawan.. suruh dia carikan jer..
dah dpt.. pakai tanpa banyak kira..

RinnAzrinah said...

@cikgu isza

kan?... payah nak pilih ikut kehendak sendiri... kene pejam mate je... jumpe2 jer baik beli je... janji ade...

There was an error in this gadget