PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Winners of the Night Race

Berita penuh di sini...

Wah! dah ada pemenang... Congrats kepada mereka yang berjaya. 

3rd Place























Tempat ketiga dimenangi oleh Mohd Aizat Bin Asha'ari dengan 95,100 kilometer... Dia menang HTC Desire S. 

2nd Place






















Tempat kedua pula dimenangi oleh Yumiko Bebe dengan 111,054 kilometer. Dia menang Canon EOS 550D.

1st Place

























Dan, pemenang tempat pertama adalah Nicky Kuan dengan 115,365 kilometer. Dia lagilah! menang iPad..



























Hebat-hebatkan mereka? Jealous aku! Aku cuba macam-macam contest tapi tak pernah menang... Hahaha!... muka tak de rezeki.. So, aku pun dah fed-up nak masuk mana-mana contest... Kecewa! 

Bila churp2 nak buat contest macam ini lagi?... Nak try again-lah... Dare to fail ok!... Usaha tangga kejayaan!... hahaa!... tapi, kalau dah banyak kali gagal tu... faham-faham sendiri sudah!... memang muka tak de rezeki kan?.... berundurlah... hahaa.. kalau tak, asyik kena kutuk dengan orang je nanti... hahaa!



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget