PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Tertipu!

Actually, aku memang suka beli popia gulung ni... Kat kopitiam ni, popia dia inti kentang.. macam inti karipap tu... Disebabkan aku memang suka makan popia gulung ni... dengan confident-nya, aku belilah sampai RM2.00. Tamak haloba kata kau! Hahahha!... sekali.. nah! padan muka...





























Lain yang diharap... lain yang dapat... Sekali ngap, terjulur keluar inti.. Owh! tidak.... terus buang kau... tak ingin aku makan... tak sedap! bukan nak membazir... tapi, kan tekak orang preggy ni lain sikit. Nak offer orang sebelah, segan.. confirmed dia pun tak mau... dah tak sedap.. kalau sedap... memang dah lama dah aku offer kat dia... Kalau aku offer pun, mesti dalam kepala otak dia ada cakap macam ni.. 'tak sedap! offer kat aku buat apa?'... hahaha!... itu yang aku cuba elakkan... 





























Eh! aku tak bagitau erk popia tu inti apa? Popia tu inti fishcake... Kau pernah makan tak?... Memang tak sedaplah kalau ikut tekak aku... Tak tau pula kalau tekak kau boleh terima...

Sempena Ramadhan, hanya RM 87.50 dan penghantaran percuma di sekitar Lembah Klang..

Sebelum ni pun, aku pernah terkena juga... kau kenal kuih getas? alah!... yang kenyal-kenyal sikit tu... tak kenal?  ni hah!...


















Kuih ini pun, salah-satu daripada favorite aku juga... Susah juga nak jumpa kat sini.. Adalah satu hari tu... ternampak kuih ni kat kopitiam ni... aku pun apa lagi... terus rembat... sampai 6 tu... memang dasar tamak haloba.... aku tak makan kat sana.. aku bungkus... So, dah sampai kat tempat duduk aku.. barulah aku menghadap kuih tu... nak dijadikan cerita... aku pun offer orang sebelah.. kebetulan dia pun peminat kuih yang sama.... maka, kami pun mulalah makan... sekali gigit... Ya Allah! mau aku kena darah tinggi kau... masin yang amat... aku tak tau... dia tertumpah garam ke apa.... tak pun, itu 1st time dia buat kuih tu... Tekak aku memang tak boleh nak terima... aku bawa balik pergi kopitiam dan suruh staff dia pula yang rasa... Kan? masinkan?... gila.... aku pulangkan kuih tu dan ganti dengan kuih pau... masa aku nak patah balik keluar.. aku nampak kuih tu ada kat tempat display... aku sound direct je staff dia.. 'yang tu nak jual lagi ke?'... terkedek-kedek staff dia keluarkan kuih tu dari situ... 


1 cakap-cakap:

Zinedine Zaiddin said...

mak aii letak inti fishcake je? tenuk bebeno!!

There was an error in this gadget