PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Saya Mesti Pilih!

Hahahaha!... macam iklan bank rakyat pula dah... Ingat lagi tak entry iniSo, aku dah buat keputusan.. aku nekad! aku pilih yang ini.. Dah tukar secara rasmi dah pun... 

















Actually, aku pilih template ini bukanlah disebabkan aku obses sangat dengan pink color. Aku pilih template ini kerana aku nampak ianya sangat simple. Sesuai dengan taste aku buat masa ini... Jangan kata aku copycat pula...sebab aku bukan obses pada warna.. Kalau aku rasa nak tukar purple.. aku tukarlah.. kalau nak pakai orange.. orange-lah... tak copycat sesiapa ok! 

Time aku mula berjinak-jinak dalam dunia blogging ni, aku memang rajin tukar-tukar template.. bukan apa! saja nak mengasah minda dengan bermain coding mak nenek semua tu.. Time tu, aku bukan saja rajin buat carian pasal template... kalau aku jumpa sesuatu yang menarik dalam mana-mana blog yang aku singgah... aku akan bertanya how to do like that? sekurang-kurangnya, aku ada minat untuk mempelajari sesuatu yang baru. 

Sebenarnya, ramai juga blogger yang rajin buat tutorial pasal blog ni. Kita cuma perlu buat carian je... macam-macam kita akan jumpa.. Kau nak tau pasal apa?.. nak hidden-kan shoutbox? nak center-kan header? semua tu ada.. hanya di hujung jari je..  

Layout ni aku ambil kat pyzam je.. Selain daripada pyzam, aku juga suka refer kat btemplate. Ada banyak website lagi yang boleh kita refer pasal template ni.. tapi, aku lebih serasi dengan kedua-dua website ni... 



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget