PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Pendapat Kamu?

Aku sebenarnya sedang rajin nak mengubah-suai template blog ni.. Aku nak tukar theme tapi terasa masih sayangkan theme yang ada sekarang. Walaupun bukan hasil buatan sendiri, tapi penat-lelah time menokok-tambah segala coding mak nenek itu yang membuatkan aku berfikir banyak kali untuk mengubah-suai sekali lagi...

Tapi, dek kerana semangat ingin mengubah-suai template yang sangat meluap-luap... aku gagahkan juga membuat carian berkenaan layout dengan bantuan google.com.. Dan, aku menemui beberapa layout yang menepati citarasaku... Apa yang menjadi masalah.... aku tak tau nak guna template yang mana.. Bagi aku, semua pun cantik-cantik belaka. Aku memerlukan pandangan kamu dalam hal ini... 

Ok! ini dia layout yang aku katakan tadi.. 

Theme : Belonging together


Theme : Delicate Flower

Theme : Hope Blooms (Pink)













Theme : Hope Blooms (Purple)

Theme : Pink Flower










































Banyakkan? Mesti kamu kata aku tamak haloba.. Aku bukan tamak... tapi, aku confused! tak tau nak pilih yang mana. So, aku sangat memerlukan pendapat kamu... Tolong! 

Semua theme ni aku ambil dari pyzam je... Aku nak create sendiri memang tak reti. Rabun IT... Sangat perlukan pandangan kamu semua.. Bila dah dapat pandangan dan pendapat daripada kamu semua... Aku akan decide nak pilih yang mana.... Lepas tu, barulah aku fikirkan sama ada nak guna 2 column atau 3 column. Tolong ye! Sangat memerlukan pertolongan kamu.....



5 cakap-cakap:

Pojiepooh Abdullah said...

aku suka yang last, simple n sejuk sangat memandang

Sharifah Fauziana said...

ikut suka akaklah.. kalau dah biasa pakai 3 column baik 3 column. nak 2 pun bagus jugak,tak berat loading.

Sharifah Fauziana said...

Ikut suka akaklah, biar simple dan tak lambat loading.

Dauspozi said...

Assalamualaikum kak... Better pilih warna Purple... Nampak lebih anggun dan tak sakit mata.. :)

cik Nemo said...

Pilih no 2. Kemas dan jelas!:)

There was an error in this gadget