PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MY PARENTS!

Inilah gambar kedua orang tua aku. So, kepada sesiapa yang tanya kenapa mata aku sepet... maka di sini ada jawapannya. Mata sepet aku adalah diwarisi daripada my parents ok!  Kepada sesiapa yang selalu bertanya sama ada aku berketurunan cina atau bukan.... Di sini juga ada jawapannya. Cuba tenung gambar di bawah ini sedalam-dalamnya. 






























Tengok muka my dad betul-betul.. Chinese look kan? Itu pasal kami adik-beradik semua ada sikit nampak macam orang cina... Tapi, kami bukan cina... My dad adalah campuran darah kadazan dusun sikit... mungkin ada juga sikit campuran darah cina.. aku je yang tak confident nak borak lebih-lebih.. Takut tersilap info pula nanti... 

Iklan : Anda inginkan Samsung Galaxy SII ? Selanjutnya dapatkan di http://grpv.cc/xbW

Apa yang aku tahu... yang tercatat dalam sijil kelahiran my dad ialah keturunan Brunei... my mom pula keturunan Bisaya... Cerita-cerita lisan yang aku dengar mengatakan bahawa both of them memang ada sedikit campuran darah cina... Sejauh mana kebenarannya? Allahualam! Untuk dapatkan kepastian itu, aku perlu mengkaji susur-galur keturunanku... Insya Allah! akan dilakukan bila aku merasakan diri adalah dalam keadaan yang sangat rajin...






0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget