PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

McD & Coca-Cola Glass Meal

Apa-apa pun, baca dulu entry sebelum ini. Untuk makluman, glass itu sudah pecah! Aku tak pasti sama ada aku yang terpecahkan.. atau, budak kecil di rumah itu yang pecahkan. Actually, aku baru collect 3 daripada semua warna yang ada. Tapi, apakan daya? Bukan milikku selama-lamanya. Aku redha! 

Sebagai ganti, aku cuba untuk dapatkan koleksi yang ini pula. 
Sumber : website McD..






















Dan, aku cuma berjaya mendapatkan 2 daripadanya. Maklumlah! office dah jauh dari hiruk-pikuk shopping mall. Alah! dulu, office dekat dengan Shopping mall pun, kau malas nak pergi juga kan? Hahaha!.... Betul! betul! betul!






















Inilah 'can' glass yang aku berjaya perolehi. Aku kan tengah pregnant. Mana boleh makan fast food sangat. Tak baik untuk kesihatan aku dan juga baby dalam perut ni.. Haha!... Konon je! Padahal dalam sebulan tu lebih kurang 5-6 kali juga kau melantak McD... Hah! sudah....  

Gila! Bulan ni dah berapa kali makan McD.. Gemuklah aku macam ni... Time pregnant-kan si kakak dulu, aku paling suka makan Pizza Hut... Boleh dikatakan tiap-tiap hari aku nak makan pizza... Orang kata kalau asyik makan fast food je nanti baby besar dalm perut. Takut juga aku dengar. Tapi, Alhamdulillah! bila si kakak dilahirkan... dia tak de besar sangat. Dengan berat 2.98 kilogram je.. Harap-harap si adik pun sama. Biar kecil di dalam tapi bila dah lahir... membesar bagai johan...  

So, esok jika tiada pilihan lain.... maka, McD jugalah destinasi pilihanku... sambil cuci mata.... purse sudah nipis... Balance duit dalam bank pun makin menyusut. Isnin nanti baru gaji.. itu pun, banyak yang perlu disettle-kan terlebih dahulu. 

aku agak confused! nak iPhone 4 atau Sony Ericsson W8? Bantu aku buat keputusan boleh? 


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget