PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

LAURENCE FISHBURNE TINGGALKAN 'CSI'

Tahu tak siapa Laurence Fishburne ni? Tak tahu? Hah! Inilah dia orangnya...

Sumber : mStar.com.my



















Dah nak dekat-dekat episod penghabisan CSI : Vegas season 11 barulah aku terjatuh cinta dengan Dr. Raymond Langston ni.. Hahaha!... Tapi, sayang! Langston akan meninggalkan CSI. Menurut sumber ini , Langston memilih untuk tidak memperbaharui kontraknya dengan CSI : Vegas yang akan memasuki musim baru September nanti. Menurut sumber itu lagi, Langston yang juga pernah membintangi filem Matrix itu sedang menimbang untuk kembali ke layar perak sepenuhnya. Aku frust ok! 

Pernah tengok tak Matrix yang si Laurence ni berlakon? Aku tak ingat wei... tapi, ni ada gambar dia... Kalau tak silap dia bawa watak Morpheus.. Kalau salah tolong perbetulkan ok!.. jangan pula dicaci bagai.....

Sumber : sini





























Dulu, aku jarang nak tengok CSI : Vegas ni... kalau tertengok.. hah! baru tengok.. Kalau kata nak tunggu depan TV.. Sorry-lah! Aku kurang minat dengan CSI : Vegas yang sebelum-sebelum ini hanya kerana watak utamanya nampak tua dan kurang macho!.. Hahaha!.. Siapa erk nama pelakon asal tu? Nak ingat balik ni yang susah... Kan aku jarang tengok. Hah! William Petersen kalau tak silap... Alah! yang pegang watak Gil Grissom tu... 

Tak ingat muka dia? hah! ni dia orangnya...

Sumber : sini























Dalam gambar ni nampak handsome-lah pula si Grissom ni... Bila tengok CSI tu, nampak dia macam dah tua... itu pasal aku tak suka tengok... Hahaha!.... Jahat aku kan?... Tapi, Horatio lagi macho... aik tiba-tiba nama Horatio pula yang keluar... hehhe!.. itu Horatio cerita lainlah.............

Agak-agak siapa yang akan menggantikan tempat si Langston erk?... Adakah William Petersen akan kembali? Sama-sama kita nantikan ok!


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget