PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

AH AH AHMAD?

Hai Ahmad
Ahmad… Ahmad…

Pertama kali si aku malu-malu
Saat ku dekat ku ragu-ragu
Mungkinkah dia suka padaku
Ah Ah Ahmad…

Ternyata tanpa ku duga-duga
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya
Ah Ah Ahmad…

Dialah idola,
Dialah superstar
Mampu menggetarkan ranah jiwa

Dia yang ku nanti
Selalu terpuji
Ingin ku dekat, selalu ku dekat

Ahmad
Kau selalu dihatiku
Ahmad
Luluhkan keangkuhanku
Ahmad
Ingin aku cepat-cepat
Bercinta dengan lelaki paling hebat

Ahmad
Peribadinya sederhana
Ahmad
Tiada banyak bicara
Ahmad
Ku tak mahu lama-lama
Mendekat kepadaku dengan segera

Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….


--------------------------------------

1st time aku dengar lagu ni, aku tertanya-tanya siapakah penyanyinya? Aku tak tahu sama ada aku terhibur atau tidak dengan lagu ini. Apa yang pasti... dalam fikiranku, sinis bertanya lagu macam ini pun ada? Tapi, bila dah selalu dengar kat Era.fm... rasa macam kelakar pun ada. 

Jangan tak percaya! kerana Ahmad inilah aku banyak membuang masa mencari siapakah pelontarnya. Siap google ok! Manis juga orangnya.. 

Sumber : Murai.com





















Sedikit tentang pelontar lagu ini...

"Kemudian Arrora mengenali Usop Koperatasa. Arrora memberanikan diri untuk menyampaikan hasrat hati untuk bergelar penyanyi. Usop Kopratasa adalah orang pertama yang membawa Arrora ke studio rakaman yang terletak di Sungai Buloh. Lagu pertama Arrora nyanyikan Adalah "Takdir Cinta". Lagu tersebut adalah lagu milik Rossa. Arrora nyanyikan semula lagu ini adalah untuk menguji kemampuan vokal dan melihat bagaimana penerimaan masyarakat terhadap vokal Arrora. Alhamdulillah semuanya memberi pendangan yang positif".... untuk membaca dengan lebih lanjut, sila baca di sini...

Ok! berbalik kepada tajuk di atas... dalam aku sibuk memikirkan mengapa nama lelaki ini yang dipilih... Rupa-rupanya, Murai.com.my sudahpun menjawab persoalan itu.... Untuk mengetahui apakah jawapan itu, sila baca di sini....


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget