PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

123...

Nice number!













Tengok! 123... cantikkan susunan angka tu? Tapi, lagi cantik kalau angka 153 yang muncul.. Haha!!... Agak-agak angka 153 itu akan jadi milik siapa ye? Ini kalau buat contest ni memang cantik sangat...

Kenapa dengan 153? Kamu tak ingat ye? 153 itu sangat sinonim dengan diriku. Kalau kamu nak tahu.. silalah teruskan membaca segala apa yang ada dalam blog ini ye. Maka, kamu akan dapat jawapannya. Dan, kamu! tolong ingat angka itu ye... Hahha!... Ok!...ok!.. angka itu ada kena-mengena dengan my birthday ok!... 

Ikhlasnya aku nak bagitahu dengan kamu semua... bakal follower-ku yang ke 153 akan aku berikan sesuatu sempena angka itu.. Tapi, ini bukan contest ok! Ia datang dari hati.. Ini janji aku sendiri... Sesiapa saja yang bakal menduduki carta 153 itu akan aku berikan hadiah. Tak perlu ditanya apakah hadiahnya kerana aku masih belum memikirkannya...jumlah Follower pun tak sampai ke angka yang berhampiran dengannya. 
Aku sekadar ingin menghargai mereka yang bergelar follower.


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget