PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MOTIF??

Ada orang cari 'blog marah-marah' kat blog aku. Cuba specific-kan sikit pencarian tu. Taklah pening aku nak fikir. Dalam blog aku ni banyak juga entry yang marah-marah. Tapi, marah siapa? Hah! So, specific-kanlah pencarian tu. Boleh aku baca sekali lagi. Kot-kot kalau ada yang terasa dengan tulisan aku ni kan? Boleh aku edit balik.. Maklumlah! aku ni sebenarnya seorang yang sangat pendiam apabila berada di luar ruang lingkup  alam maya. Aku banyak berceloteh cuma di alam maya je.. Takut juga kalau-kalau ada yang terasa hati. Akukan blogger picisan je.. Harap-harap kamu tak de terasa hati ye. 




















Nak bukti? Hah! itu buktinya. Gambar memang aku malas nak edit. Kalau kamu boleh baca. Ok-lah tu! Aku musykil.. kenapa orang itu beria-ia mencari 'blog marah-marah' erk? Adakah kerana dia terasa dengan penulisan seseorang? Atau, dia seorang yang sukakan kontroversi? beria-ia benar menjejak kontroversi? Atau, ingin dijadikan sebagai inspiration? Entah! aku tetap tak faham! Apa sebenarnya motif orang itu menjejak 'blog marah-marah' erk?  

Kalau ada pun entry yang marah-marah. Aku bukan maksudkan kamu. Aku cuma marah orang yang sepatutnya aku marah kerana aku tidak berkemampuan untuk marah secara berhadapan. Aku tak mampu! kerana aku seorang yang agak emosional. Aku murah dengan air mata. So, bila aku nampak keywords 'blog marah-marah' dalam blog aku... cepat-cepat aku check balik. Takut ada yang tersalah tulis. Tapi, setakat ini.. semuanya memang apa yang aku maksudkan. Kalau aku marah orang itu.. memang itulah berlaku.

Apa motif???
Cari kontroversi?
Lupakanlah niat itu...
Aku bukan macam sesetangah orang...
Mencaci-cerca blogger dalam blog.










4 cakap-cakap:

saya_arief said...

kalau conteng2 kat cni marah x?
;p

princess_eryna said...

@saya_arief

conteng jerr.. x de hal punyerr...

kaizenshinobi said...

blog ni mesti asyik marah2 jak kan? hoho

relek2... ngeh3..

princess_eryna said...

@kaizenshinobi

blog mane? blog nih?.. uik... x byk laa entry yg marah2 tuh.. kalo ade pun bleh bilang ngan jari jerr...hehe

There was an error in this gadget