PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

KATA-KATA SEMANGAT DARI PM

 Perghhh!!!... kalau macam ini, baru bersemangat nak jawab exam nanti.






















Iklan  :I'm on The Great ChurpChurp Race. Are you in it too?! #Churp2Race





















Untuk pengetahuan kamu, aku akan menghidapi menduduki peperiksaan bagi kertas ADS460 pada 06/05/2011 nanti. Aku harap, dengan adanya kata-kata semangat daripada Perdana Menteri kita ni... akan membuatkan aku lebih berkeyakinan untuk menjawab soalan peperiksaan nanti. Dan, kamu semua! tolong doakan kejayaan aku boleh?


2 cakap-cakap:

Pojiepooh Abdullah said...

Fuhhh memang bersemangat dowh!
Tapi kalau dia bagi semangat dengan duk sebelah ko masa jawab paper tuh agak2 leh buat tak? Hahhaha
Apa pun all the best :)

PojiePooh; Hanya Satu...

princess_eryna said...

@Pojiepooh Abdullah

gilo! kalo dia dok sebelah aku time exam tuh... terkulat2 aku wei.. kompom aku x bleh nak jwb...hahaa...

There was an error in this gadget