PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

DEDIKASI BUAT @pojiepooh

Pojiepooh - Hanya Satu!














Aku bertemu dia hanya di alam maya. Dan, belum berkesempatan untuk bertentang mata. Serius! aku memang tak kenal dia. Aku mula mengenali dia di laman twitter dengan nama @pojiepooh. Aku juga tidak tahu bahawa dia seorang blogger. Seperti biasa, aku selalu bersembang dengan dia seolah-olah sudah kenal lama. Hakikatnya, kami belum pernah bersua muka.

Disebabkan kami selalu bersembang di laman twitter, baru aku terfikir untuk melihat profile dia dengan lebih dekat lagi. Owh! rupa-rupanya dia juga seorang blogger. Dari situlah aku mula mengikuti blog dia. Kalau ditanya mengapa aku suka baca blog dia... Transparent! aku tiada sebarang alasan untuk itu. 

Di awal perkenalan maya antara aku dan dia, dia memperkenalkan dirinya sebagai duda anak dua. Dan, aku hampir-hampir percaya. Cis! tak guna... dia mempermainkan aku rupanya. Umur lebih muda daripada aku takkanlah dah menduda. Rupa-rupanya apa yang dia katakan sebagai anak itu adalah pets kesayangannya iaitu LV dan Prada.
Gambar aku curi dari tuan punya. Nampak tu nama dia?



















Kepada @pojiepooh, kamu bolehlah gelak sekarang kerana aku telah kehilangan 2 buah novel tulisan Ramlee Awang Murshid. Mandatori dan Anugerah Pertama. Aku tahu kamu juga peminat RAM kan? Tapi, tak apa! aku akan cari  novel-novel itu sampai dapat. Tak mahu kalah dengan kamu ok!..

Kepada readers di luar sana... kalau belum pernah mendengar nama @pojiepooh, silalah click image header di atas. Ia akan bawakan kamu terus kepada dia....


2 cakap-cakap:

Pojiepooh Abdullah said...

Terharu ada orang buat entri dedikasi buat aiii #kesatiarmata
Tapi aii tetap nak #gelakgulingguling sebab kamu tabley berlagak lagi. Muahahah!

PojiePooh; Hanya Satu...

princess_eryna said...

@Pojiepooh Abdullah

tak baik tau gelak2.... x pe.. x pe...

There was an error in this gadget