PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

BERDAFTARLAH DENGAN CHURP-CHURP

 Hi all!.. 

Aku cuma nak berkongsi tentang sesuatu. Apa dia? Ini ! Mana? alah! kamu try click link kat bawah ni.


Dah click?Aku tau ramai yang dah buat entry tentang churp-churp ni. Tapi, aku tetap nak buat juga! Masing-masing ada cara penulisan yang tersendiri kan? So, layankan aje.

Ok! mula-mula kamu akan nampak bahagian ini kan?..




















Dah-dah... tak payah fikir panjang.. aku dah bagi contoh siap-siap tu hah... kamu taip je macam contoh yang aku bagi tu. Tapi, jangan pula kamu fill in the blank sebiji-sebiji apa yang aku tulis tu.. Kamu isi ikut kamu punya maklumatlah.

Then, kamu akan jumpa pula bahagian ini kan?..















Tengok! yang ini pun aku dah bagi contoh siap-siap. Kamu tinggal isi ikut kamu punya maklumat je.

















Hah! yang ini pun dah ada contoh. Ikut je apa yang aku da bagi tu... 

Last sekali,.... kamu mesti nampak bahagian yang ini kan?


















Ok! part yang ni terpulang kepada kamu untuk tentukan bahasa apa yang nak digunakan dalam iklan kamu nanti. Nak guna bahasa Melayu ke.. Bahasa Inggeris ke.. Bahasa Cina pun boleh... Terpulang! Then, kalau kamu tak nak iklan yang ada hubung kait dengan tembakau ataupun alkohol... kamu click je. Tapi, kalau kamu nak letak pun... letaklah.... Ada aku kisah?.... Hahahaa!....
Aku tak pandai bab-bab nak bagi tutorial semua ni. Dan, ini bukan tutorial ok! Hahaa.... Aku memang failed kalau nak explain something kat orang. Aku memang tak pandai. Aku mengaku yang aku tak pandai. Ilmu di dada belum cukup lagi ni.... Nantilah aku pergi berguru kat mana-mana blogger yang dah expert dalam bidang ni....





0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget