PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

KASUT RM0.50

Sebenarnya entry ni dah lama aku peram dalam draft. Tak tahu bila nak publish sebab tak upload-kan gambar lagi. So, sementara rajin nak update blog ni…. baik aku edit dan publish

Berbalik kepada cerita kasut RM0.50 tadi.. Aku dan Kak Nurul pergi makan kat salah sebuah bangunan di Segi Tiga Cuci Mata.. Mesti kamu nak tahu Segi Tiga tu di mana kan??… Actually, aku je yang pandai-pandai letak nama Segi Tiga tu… Aku letak nama tu sebab di situ ada Kompleks PKNS, SACC Mall dan Plaza Alam Setan Sentral… Maka, wujudlah nama Segi Tiga Cuci Mata… Hehehe… Jangan marah!..

Ok! Ok!…nak aku tunjuk gambar kasut RM0.50 tu erk?… Jap! aku cari dulu… lupa letak kar file mana… hehehee…. Sorry!.. Hah! dah jumpa…. aku upload sekarang…

kasut50sen3
Nampak receipt tu? Nampak tak kasut tu? Kasut tu memanglah kasut murah.. Pedulilah orang nak cakap apa pun… Dah kasut murahkan… kalau rosak, tak de lah ralat sangat… Nanti boleh beli lain… hehhee… Kalau kasut aku beli mahal-mahal, lepas tu rosak…. memang aku makan hati.. Tapi, dalam hati tu dah set target nak beli kasut Charles & Keith pula lepas ni.. Aku dah survey kat Empire, Subang.. Harga pun masih di tahap kemampuan aku…

Tak jelas erk gambar tu? Ok! aku tunjuk gambar kasut sekali lagi..

kasut50sen
Nampak?

kasut50sen2
Nampak?..

Actually, aku lebih berminat dengan boots yang tirus dan runcing di bahagian hadapan tu…. Tapi, aku tak jumpa.. Terpaksalah aku beli juga kasut ni.. Padahal, kasut kat rumah berlambak lagi tak pakai-pakai. Kalau Inchek Hubby tahu aku beli kasut lagi… habislah kena ceramah.


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget