PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

T-SHIRT GENGBLOGGER

Nak promote T-shirt Gengblogger ni.  Actually, dah lama aku beli T-shirt ni dari joegrimjow.blogspot.com. Nice! sedap pakai cuma yang jadi masalahnya adalah sendat. Aku tersilap order size-lah pula.
gbshirt
Simple but sweet kan? Combination 2 color je. Tak sakit mata memandang. Kain pun elok. Tapi, aku dah tak boleh pakai size S dah. Lain kali kena minta size M. Nampak sangat aku dah kembangkan? Tak suka! tak suka! Nak balik size yang dulu… Ada sesiapa boleh kembalikan size itu kepadaku?..
Padan muka! asyik makan je.. tu yang makin kembang.. macam mana nak muat size S, nampak makanan je semua aku sapu.. Aduyai! Actually, baju ni ada sedikit sendat di bahagian dada dan perut.
Boleh tak kalau aku request kat joegrimjow.blogspot.com nak baju color merah + hitam? hehee… special punya request.. Cis! demand-lah pula.. macamlah si joe tu rajin nak baca blog aku… Tapi, nice juga kalau combine color merah + hitam.. Background color merah & tulisan color merah… silap! takkanlah background & tulisan sama color kan? kalau aku diberi pilihan untuk memilih color yang sesuai..akan aku pilih color merah untuk dijadikan background & akan aku color-kan gambar @ image tersebut dengan color hitam..

2 cakap-cakap:

mr_mrs mikko said...

nice ah tshirt geng blogger.
simple..

aah kalo, merah itam pn semart ni

princess_eryna said...

kaler merah tuh my pebret u...hahaha.... smartkan kalo combine merah + hitam...

There was an error in this gadget