PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

HE'S BEAUTIFUL..

Hari ini merupakan episod terakhir bagi cerita ini. Aku layan cerita ni dari awal ok!.. Aku tengok cerita ni sebab ada Park Shin Hye... bukan disebabkan hero-hero drama ni ye..hehe!... aku cukup suka tengok muka Park Shin Hye yang comel itu...

Comelkan dia??...





















Kalau aku nak mengandung lagi, biarlah muka anak aku nanti comel macam dia... hehee!... ada niat! Aku setia menunggu depan TV tau sampai cerita ni habis.. Siap nak tengok sedutan untuk episod seterusnya. Kadang-kadang sampai teringat-ingat di kepala... boleh pula tu buat skrip sendiri...hehehe...taksub sangat dengan cerita Korea ni... Time ada Astro dulu, aku selalu layan channel yang tayang cerita Korea tu... Channel berapa erk?.. aku dah lupa...

Actually, aku prefer to tengok cerita Korea atau Cina compared to cerita Hindustan, Indonesia ke.. Jiwa aku memang jiwa hindustan tapi aku tak suka nak tengok cerita Hindustan.. Entah! aku pun tak tau sebabnya. Apa yang aku tau.. aku tak sabar nak tunggu 8.30 malam ni... nak tengok ending cerita tu... Hehe!...excited!


siap amik gambar kat paper tu!
























Tengok!... aku siap capture gambar kat paper lagi... Anyway, credit to Uncle Goo untuk gambar kat atas tu... Gambar yang ambil kat paper ni pula... aku tak ingat paper mana... apa pun, credit jugalah untuk pengeluar dan pencetak paper tu.... hehe...







0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget