PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

2011 SUDAH MENJELMA

2010 sudah pun melabuhkan tirainya beberapa jam yang lalu... tanpa disedari, sudah hampir 2 jam kita berada dalam tahun 2011...

Masuk saja tahun baru... pasti ramai akan berkata tentang azam baru.. aku juga tidak mahu ketinggalan.. azam aku tahun ni, sama saja seperti azam tahun-tahun lepas... Aku ingin memperbaiki diriku sebagai seorang isteri kepada suamiku, mama kepada anakku, pekerja kepada majikanku.. dan, kawan kepada kawan-kawanku... opsss... terlupa sesuatu... aku juga ingin menebus kegagalan itu... biarlah kegagalan itu menjadi pengajaran buat diriku... Aku akan bangkit dari kegagalan itu... Insya Allah!!.... Apa yang penting, aku ingin memperbaiki hubunganku dengan yang maha esa.. Kalau sebelum ini, kadangkala aku seringkali alpa dan lalai daripada mengerjakan suruhanmu... Insya Allah!!... kali ini aku akan cuba menunaikan segala suruhanmu tanpa ada rasa malas walau sedikit pun...

Sedikit imbasan 2010 ingin aku kongsikan bersama kamu...

23/01/2010 - hari terakhir aku bekerja dengan Pejabat Tenaga Kerja Subang Jaya.

24/01/2010 - 29/01/2010 - aku berkursus di Maktab Polis Kuala Kubu Bharu..

01/02/2010 - aku lapor diri di IPK Selangor.

04/03/2010 - Birthday Zahraa yang pertama..

15/03/2010 - Birthday aku yang ke-???

18/04/2010 - aku operate appendiks di KPJ Shah Alam. (Dapat MC 2 minggu)

16/08/2010 - PTK @MAEPS tapi aku tak hadir.. 

10/10/2010 - Exam

10/12/2010 - result UiTM keluar..

17/12/2010 - Birthday Mr.Hubby..

Hurmmm.... tahun ni tak banyak peristiwa penting yang berlaku... Kalau ada pun, aku sendiri tak ingat bila dan di mana ianya berlaku....



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget