PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MARI BERKENALAN DENGAN AKU

Tiba-tiba pintu hati terbuka untuk memperkenalkan diriku kepada kamu. Kamu mungkin hanya mengenali aku sebagai Princesseryna (dalam blog)... mungkin juga sebagai mamazahraa (twitter)... dan, Rinn Hyena (facebook) juga... Aku bukan mengalami split identity ye.. Dan, aku juga bukan tak tetap pendirian ok!..  

Actually, dalam IC aku tertera nama Azrinah binti Ibrahim. Itulah nama yang diberi oleh kedua orang tua aku. Dulu, aku ingat nama tersebut adalah sangat unik dan tidak dimiliki oleh mana-mana manusia lain di muka bumi ini. Rupa-rupanya, ada orang lain turut menggunakan nama itu. Huh! Sangat tidak puas hati. Tapi, nama aku masih tetap unik sebab ada huruf 'H' di akhir namaku. Dan, kamu mesti sebut betul-betul nama itu.

Aku cukup pantang kalau ada orang panggil aku dengan nama INA atau AZ.. Aku cukup meluat. Menyampah. Terus-terang cakap... kalau kamu panggil aku dengan nama itu.... confirmed! aku tak akan menyahut. Bagi aku, orang yang bernama INA itu adalah orang yang sangat lemah-gemalai... sedangkan aku? lemah-lembik... boleh begitu?..hahaa.... taklah... Aku tak suka orang panggil aku dengan nama INA sebab aku terasa bahawa nama itu terlalu keperempuanan. Sedangkan aku tidak begitu. Kalau nama AZ pula, aku rasa pelik semacam je. So, sila panggil aku dengan nama Rinn sahaja... ok! Jangan memandai nak panggil aku INA atau AZ. Aku gam mulut kamu nanti..

Ini aku ok!... Bukan dia atau kamu juga...

Muka macam budak umur 16 je kan?















Ada macam baru habis sekolah tak?















Yang ni mesti kamu kata aku budak Form 5 kan?















Gambar latest lagi fresh tau!
































Entah! apa motif letak semua gambar ni.. Aku sendiri tak faham...Eh... lupa!.... nak tanya... aku sombongkah?Ada orang kata muka aku muka sombong? Boleh kamu bagitau aku tak? Dalam banyak-banyak gambar ni.. gambar mana yang kata aku ni sombong?... Sila buktikan.

Aku buka peluang ini untuk kamu bertanya apa saja tentang aku... Dan, jawapan akan aku berikan dalam bentuk entry. Ceh! macamlah ada orang nak tanya pasal aku.. Berangan je lebih. Actually, aku tak de idea nak tulis tentang aku..... tu yang minta cadangan kamu semua.... dengan harapan agar selepas ini dapat update blog dengan laju...hahaa


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget