PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

LISA SURIHANI LAGI...

Sebelum ini, aku ada bagitau yang Lisa Surihani ada jenguk blog aku kan??...
Kalau tak tau, baca entry ini.
baca entry ini juga..
Dan, sebagai peminat Lisa Surihani...entah yang ke berapa... aku tetap akan bercerita tentang dia...
Ini bukan bodek!...
Ini kenyataan!...

Rata-rata pengguna twitter mengatakan bahawa dia sombong..
Hanya kerana tak membalas tweets mereka...
Dan, apabila aku mengambil pendekatan ini...
Finally, I got her replied...
See!!.... Bukan dia tak nak reply tapi banyak sangat tweets yang dia terima...
Mana sempat nak reply semua....
Maklumlah.. dia kan artis....
So, kalau tweets you all tak dapat reply daripada mana-mana celebrity yang you all follow...
Jangan melenting dulu.... kita try and error!!....
Mana tau percubaan terakhir itu bakal membuahkan hasil.....

Eh!!... lupa nak tunjuk bukti...
You all ni bukan boleh kalau tak tunjuk bukti...
Nanti you all kata aku menipu pula....

Ini aku punya tweets pasal Lisa Surihani...




































Tak lama selepas itu, tweet daripada Lisa Surihani pula muncul...






















Hahahaha!!!!....... I like!!....
Percubaan itu berjaya...



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget