PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

LEMAN DAWI JUAL CENDOL JE..

Aku, Kak Nurul dan Viruspadu pernah discussed pasal Pak cik Leman ni kat twitter.. Berlaku sedikit keraguan di situ... Aku kata Pak cik Leman ada jual ABC tapi Kak Nurul dan Viruspadu kata tak... Hurmmm!!!... aku tak puas hati... Aku kata Pak cik Leman jual ABC sebab aku nampak budak kat TV tu makan ABC.. dan, budak tu kata dia makan kat gerai Pak cik Leman..

Gambar ni dah lama aku snap tapi malas nak update... Tapi, aku pun tak nak terus menegakkan benang yang memang basah... So, aku upload juga gambar ini...





























Aku snap gambar ni menggunakan Nokia X6 ok!...
Nampak tak itu?
CENDOL LEMAN DAWI - tiada wakil penjual di seluruh negara!!
RESEPI TERPELIHARA! - resepi atau resipi??... Pak cik Leman kena buat banner baru ni...
Actually, aku pun tak pernah lagi makan cendol Pak cik Leman ni.... Entah! bilalah Inchek hubby nak bawa makan cendol kat sana...

Tengok! siap bagi no. hand phone dia lagi....
Pak cik.... ni saya dah tolong promote cendol pak cik ni...
Hahahaa!!... bolehlah dapat cendol percuma erk???...
Apa???....
Cendol tambah percuma?
Gula tambah percuma?
Ice tambah percuma?
Santan tambah percuma?
Lagi banyak tambah, lagi banyak percuma????

Perghhh!!!.... Lebih hebat daripada Unifi.... hahahaa
I like it!!!

p/s : pa, bila nak bawa mama pergi sana?????


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget