PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

KHAS UNTUK FOLLOWER BLOG INI

Ingat lagi dengan entry ini?...
(terberhenti seketika.... tengoklah petang nanti... kalau aku rajin, aku sambung.. kalau tak, terperamlah gamaknya)

(bersambung hari ini)
Aku malas nak peram lama-lama. So, aku sambung entry ini sekarang.. 
Aku cuma nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang telah mem-follow blog ini.
Maaflah kalau aku tak sempat nak follow kamu balik..
Bukan aku tak nak follow....
Bukan aku tak de masa nak follow...
Aku sentiasa ada masa...
Tapi, sebenarnya aku confuse!
Aku dah follow kamu atau belum?...
Ada sesiapa boleh ingatkan aku tak?
Maklumlah! aku punya short memory memang tak kuat...
Kamu boleh tolong check tak???

Kadang-kadang, walaupun aku tak follow kamu...
Tapi, aku tetap terjah blog kamu...
Cuma.... tak tentu masa..
Dan, 1 lagi....
Perasan tak kat sidebar tu ada 1 column yang baru aku tambah?
Alaaa.... column "Mood : Sedang blogwalking di sini" tu...
Column tu menunjukkan current mood blogwalking aku...
Contohnya, minggu ni mood aku nak terjah blog Sepet..
So, aku akan khatamkan blog dia je untuk sepanjang minggu ni...
Entah! bilalah nak khatam... huhu

(Rehat : nak keluar ke SACC Mall dengan Kak Nurul.. nanti aku sambung)

(Bersambung; live dari rumah MIL @TTJ)

Anyway, thanks again aku ucapkan kepada kamu yang sudi follow blog ni..
Daripada seorang-dua...sampai mencecah 90 orang hingga ke hari ini....
Terima kasih!!!...............teruskanlah bersama blog ini...
Kamu membuatkan aku bersemangat untuk terus blogging...

2 cakap-cakap:

ken said...

nice message to the followers.. i've never done that before.. lol :P

afendi ariff said...

sama2..
heh!

There was an error in this gadget