PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

ADA APA DENGAN 11/11/2010??...

11/11/2010 adalah hari Khamis.
Tiada apa yang menarik.
Tiada kejadian pelik-pelik yang berlaku.
Apakah yang bakal berlaku???
Cuba teka?... you all memang terror kalau jawapan you tepat...
Tapi tak de hadiah disediakan tau...
Minta maaf ye...

11/11/2010 adalah hari esok...
Hari yang sangat mendebarkan aku..
Ada apa ye hari esok?..
Ada sesiapa tahu?..

11/11/2010...
Bukanlah tarikh keramat..
Juga bukan sambutan ulang tahun perkahwinan...
Sambutan hari lahir jauh sekali...
Siapa boleh jelaskan?...

Ok!...ok!.... nak main teka-teki pula dia...
Esok adalah hari exam untuk aku...
Para readers sila doakan untuk aku...
Agar semua soalan bertukar menjadi mudah pada esok hari.... hahahaa...
Semoga aku diberikan kesihatan yang baik....
Supaya aku dapat menjawab segala soalan dengan tenang....

Aku harap biarlah  lecturer keluarkan soalan yang senang-senang je....
hahahaa.... nak soalan senang baik tak payah ambil exam...
Esok nak exam tapi masih ada masa nak update blog...huhu...
Tapi, hati di dalam siapa yang tahu?...
Dag dig dug....
Kenapa exam kali ini aku rasa tenang semacam je...
Tak macam sebelum ni..
Dulu, lagi seminggu nak exam.. aku menggigil tau...
Harap-harap semuanya ok...





2 cakap-cakap:

princeduyong said...

gud luck...buat yang tebaek...kasi bangga mak ayah dan diri sendiri...

jesnita_ns said...

gud luck reen..

There was an error in this gadget