PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

PUISI UNTUK SUAMIKU

Antara perbualan aku dengan Inchek Hubby berkenaan hal ini.

I.H  : Mama tak nak cipta sajak untuk papa ke?..
Aku : Ape??...sajak??...(telan air liur)....
I.H. :  Mama kan pandai tulis sajak... buatlah 1 untuk papa...
Aku : Tengoklah nanti kalau ilham datang...
I.H  : .... (tersenyum).....

Tahu tak berapa lama baru dapat memenuhi permintaan Inchek Hubby ni? Tulis sajak ni bukan macam kita tulis karangan sekolah rendah tu. Ayat mesti kreatif... Mesti menusuk ke jiwa.. Aduh!!...pening aku... ilham pula tak datang-datang lagi..

Hari ini, ilham pun hadir tanpa rasa malas... datang mencurah-curah... Berkali-kali diolah agar sedap dibaca...tajam menusuk jiwa... tapi, makin tak sedap pula bunyinya.... Sudahnya, terhasillah Kerana Kau Suami .... maka, tertunailah permintaan Inchek Hubby itu... Kalau nak baca sajak tersebut, silalah layari : (suarahatiberkata)... Blog ini juga milik aku dan intipatinya lebih kepada puisi-puisi ciptaan aku sendiri.... promo sebentar...heheee.... Inchek Hubby... tolong baca kat blog yang itu ya....hehehee




4 cakap-cakap:

Fitrihadi.com said...

wah romantiknya...hehehe

Kie-yu said...

kie-yu dah baca
incek hubby mesti happy :D
ada bakatlah ganti a samad said~

princess_eryna said...

@Fitrihadi.com

x de laa romantik sgt...biase2 jerr...hehe..

princess_eryna said...

@Kie-yu

bleh ganti A.Samad Said erk???...

There was an error in this gadget