PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

HARI RAYA YANG LALU...

Hari raya dah habis erk??....Aku ingat masih raya lagi...hehee.... Aku buat entry ini semata-mata kerana para sabahat sahabat yang bertanya aku kenapa tiada satu pun gambar raya dalam facebook aku mahupun Inchek Hubby? Ok!... ini entry untuk you all... Aku bagi lump sum tau!...

Raya 2008





Ini gambar raya tahun 2008. Aku sedang mengandungkan Zahraa time tu... Time tu dah masuh 5 bulan dah... Eh!... you all tak perasan ke??... Aku memang tengah pregnant time tu. Sumpah! aku tak tipu... You all nampak perut aku macam kempis je kan?... Itulah untungnya orang berbadan kecil macam aku...huhu...

Raya 2009

Gambar kat atas ni pula raya last year. Walaupun dah selamat melahirkan seorang anak perempuan, badanku tetap maintain ok!... hahaha.... Jangan jealous ye...

Raya 2010


Ini gambar raya untuk tahun 2010. Eh!.. Mana gambar sambutan hari raya di office baru??... Hurmmm... baru aku perasan... semua gambar yang aku letak di sini semuanya hanya dengan kawan-kawan lama... Jangan risau!...kalau aku tak silap, gambar jamuan hari raya office baru ada dengan Kak Nurul. Aku tak sempat nak copy dari netbook beliau... Kalau aku ada masa free nanti, aku upload-lah kat sini nanti...

Hakikatnya, aku rindu dengan suasana sambutan hari raya di situ.... Rindu sangat!!!...


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget